Czy marketing w hotelarstwie pozwala zaoszczędzić?

czy marketing w hotelarstwie pozwala zaoszczędzić

Na każdym kroku powstają nowe hotele, coraz trudniej jest więc się wypromować na tym rynku. Wchodzą nowi ludzie ze świeżymi pomysłami i zapełniają obszary, o których konkurenci nie pomyśleli. Co zrobić, żeby nie stracić gości hotelowych lub wręcz żeby przeciągnąć gości konkurencji na swoją stronę? Postaw na marketing w hotelarstwie!

 

Na pewno w pierwszej kolejności brzmi to jak wydatek, ale wydatek, który pozwoli Ci zaoszczędzić. W jaki sposób? Skuteczny marketing w hotelarstwie pozwala lepiej kontrolować budżet i wszystkie wydatki z tym związane. Czasami lepiej zainwestować większą kwotę w coś, co przyniesie większy zysk, niż małe sumy w więcej obszarów, które niczego Ci nie dadzą.

 

Co powinieneś zrobić? Zadbać o wszystkie aspekty marketingowe. Od odpowiednio wykonanych profili na portalach rezerwacyjnych (dobrze wykonana wizytówka z odpowiednio ustalonymi cenami dla wszystkich typów gości). Atrakcyjna strona internetowa, dobrze wypozycjonowana na interesujące Cię sprzedażowo frazy. Dodatkowo powinna zachęcać odwiedzających nie tylko do wyboru właśnie Twojego hotelu, ale także do rezerwacji na stronie bezpośredniej. Dzięki temu nie będziesz musiał odprowadzać prowizji do OTA, więc zysk trafi właśnie do Ciebie.

 

Kampanie AdWords to coś co sprawi, że znajdziesz się na samej górze wyników wyszukiwania. Wszystko co zostało tu opisane jest skutecznym sposobem na to żeby osiągnąć więcej. Działać lepiej. Na stałe zyskać więcej gości i przestać martwić się niskim sezonem. Chcesz, żeby Twój hotel zarabiał?

 

Dowiedz się więcej na bookingsolutions.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>